حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
بازدید دکتر پاک فطرت از شهرک صنعتی شهید دستغیب (رض)
30 بهمن 1401 - 7:27
شناسه : 919
بازدید 270
6
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس و هیات همراه به اتفاق مهندس مسعودی شهردار منطقه ۵ شیراز و معاونین وی از شهرک صنعتی،کارگاهی و نمایشگاهی شهید دستغیب شیراز بازدید نمود. در بازدید دو ساعته عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی،وی ضمن نشست و گفتگو با اعضای هیات مدیره […]

ارسال توسط :
پ
پ
دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس و هیات همراه به اتفاق مهندس مسعودی شهردار منطقه ۵ شیراز و معاونین وی از شهرک صنعتی،کارگاهی و نمایشگاهی شهید دستغیب شیراز بازدید نمود.
در بازدید دو ساعته عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی،وی ضمن نشست و گفتگو با اعضای هیات مدیره شهرک شهید دستغیب(رض) به بررسی مشکلات فعالان صنفی و صاحبان کارگاهها و مراکز تولیدی مستقردراین محله پرداخت و دستورات لازم به شهردار منطقه ۵ و معاونین وی در جهت رفع مشکلات تولید کنندگان و نواقص موجود در این شهرک صادر شد.
در این دیدار مدیر دفتر، مشاورین و اعضای دفتر دکتر پاک فطرت نیز حضور داشته و ایشان را همراهی نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.