حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
برای بازسازی بافت اطراف حرم شاهچراغ تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت می‌شود
07 آذر 1401 - 6:04
شناسه : 597
بازدید 223
5
استاندار فارس : ستاندار فارس با اشاره به جلسه اخیر خود با رئیس صندوق حمایت از توسعه حرم های مطهر گفت: با اعلام آمادگی این صندوق به ساکنان اطراف حرم مطهر شاهچراغ برای بازسازی منازل مسکونی تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

محمد هادی ایمانیه، شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: بر این اساس، ساکنان این محدوده ۳۶۰ هکتار که از ضلع جنوبی حرم علی بن حمزه (ع) شروع و تا بولوار سیبویه ادامه دارد می توانند با مراجعه به این صندوق تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۹ درصد و دوره بازپرداخت ۲۰ ساله دریافت کنند.
وی ادامه داد: به آن دسته از ساکنینی که تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی باشند نیز این تسهیلات با بهره چهار درصد پرداخت خواهد شد.
او اظهار داشت: این اقدام می تواند کمک خوبی به بازسازی این منطقه کند.
استاندار فارس بیان کرد: همچنین این صندوق به علاقمندان به سرمایه گذاری در زمینه بوم گردی، زائر سرا و هتل نیز تا سقف ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۱۴ درصد پرداخت می کند و برای راه‌اندازی برخی خدمات مانند دارالشفاء و درمانگاه نیز سود تسهیلات ۹ درصد محاسبه خواهد شد.
ایمانیه گفت: همچنین معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری نیز پذیرفته که شرایط در این ۳۶۰ هکتار بافت اطراف حرم از نظر امنیت، بهداشت و درمان، مکان های ورزشی، معابر و خدمات کمیته امداد، بهزیستی و وجود مساجد و حسینه ها به طور متوسط در حد شهرستان شیراز باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.