حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
بی ثباتی نرخ دلار ضربه زیادی به تمام اقشار وارد میکند
17 دی 1401 - 5:14
شناسه : 747
بازدید 111
4
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی: بی ثباتی نرخ محصولات ضربات زیادی را به تمام افراد و تولید کنندگان وارد می‌کند متاسفانه در شرایط فعلی بسیاری از مغازه داران کالاها و محصولاتشان را از ترس گرانی‌ها به مردم نمیفروشند.
ارسال توسط : منبع : ایلنا
پ
پ
دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز  و زرقان در گفتگو با خبرگزاری “ایلنا”منطقه فارس با بیان اینکه هنوز اطلاع دقیقی از فعالیت دولتمردان جهت افزایش نرخ دلار وجود ندارد، می‌گوید: قطعا موضوعاتی مانند افزایش نرخ دلار و ….. به هیچ وجه مورد قبول نمایندگان نیست.
 پاک فطرت گفت: بی ثباتی نرخ محصولات ضربات زیادی را به تمام افراد و تولید کنندگان وارد می‌کند: متاسفانه در شرایط فعلی بسیاری از مغازه داران کالاها و محصولاتشان را از ترس گرانی‌ها به مردم نمیفروشند.
وی با بیان اینکه گردش ریال و پول در جامعه کاهش یافته است، می گوید: متاسفانه این اتفاق به شدت نگران کننده است و وجود ثابت اقتصادی در کشور از موضوعات بسیار مهم است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر نوسانات نرخ ارز نباید به شدت و سرعت اتفاق بیفتد، بیان می‌کند: در حال حاضر نوسانات نرخ ارز و قیمت‌ها باید با یک شیب ملایمی رخ می داد.
نماینده شیراز و زرقان با بیان اینکه قطعا درباره این اتفاقات از مسئولان در مجلس سوال خواهیم کرد، بیان می‌کند: در شرایط فعلی منتظریم تا رئیس جدید بانک مرکزی چه اقدامی جهت تثبیت نرخ ارز انجام می دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.