حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
جنگ رسانه ای آمریکا و غرب علیه ایران دشوار تر از جنگ نظامی بود
06 دی 1401 - 8:00
شناسه : 725
بازدید 166
1
نماینده شیراز و زرقان در مجلس مطرح کرد: آمریکا ضعیف ترین دوران خود را میگذراند و امروز شاهدیم سیاستهای ضد ایرانی او پشت سر هم به شکست می انجامد.دولت امریکا در این مدت اخیر بارها تلاش کرده تا به روشهای مختلف ایران را تحت فشار قرار دهد تا در برابر خواسته های او که در راس آنها از بین رفتن استقلال ایران است تسلیم شود اما با این وجود در نهایت راه به جایی نبرده است.
ارسال توسط : منبع : نماینده گراف
پ
پ
دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با “نماینده گراف” اظهارداشت:آمریکا ضعیف ترین دوران خود را میگذراند و امروز شاهدیم سیاستهای ضد ایرانی او پشت سر هم به شکست می انجامد.دولت امریکا در این مدت اخیر بارها تلاش کرده تا به روشهای مختلف ایران را تحت فشار قرار دهد تا در برابر خواسته های او که در راس آنها از بین رفتن استقلال ایران است تسلیم شود اما با این وجود در نهایت راه به جایی نبرده است.
وی گفت:مقامات آمریکا همواره ایران را به حمله نظامی تهدید میکردند اما با این حال شاهد بودیم که در قضایای اخیر دست به پیچیده ترین حمله رسانه ای علیه ملت و دولت ایران زدند جنگی که در آن بسیاری از پیاده نظامهای آمریکا و منافقین و گروه های  تجزیه طلب نیز فعال شدند تا شاید بتوانند همان حرکتی که در کودتای ۲۸ مردادیک بار انجام دادند را بار دیگر محقق کنند اما با هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی شد.
 پاک فطرت افزود:باید اذعان کرد در جنگ رسانه ای اخیری که علیه ایران پیاده سازی شد به مراتب پیچیده تر و دشوارتر از جنگ نظامی بود،چرا که در این هجوم همه جانبه جوانان ونوجوانان کشورمان هدف هجمه سنگین ترین حملات رسانه ای قرار گرفتند.البته با درایت رهبر انقلاب و مردم بصیر کشورمان این توطئه به شکست انجامید.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: چیزی که امروز این جامعه را تهدید میکند فاصله گرفتن از مردم است ما باید نیروهای تندرویی که متاسفانه آتش بیار معرکه هستند و با اظهارات عمدتا بی پایه و اساس خود جامعه را ملتهب میکنند را به نحوی کنترل کنیم.
ما باید پشت سر رهبر انقلاب حرکت کنیم وقتی ایشان همواره تاکید بر جذب حداکثری میکنند ما نیز باید محوریت اظهارات و عملکرد خود را در راستای تحقق این شعار قرار دهیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.