حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
دشمن در جنگ ترکیبی اخیر در ایران راه به جایی نبرد و موفق نشد
30 بهمن 1401 - 7:41
شناسه : 915
بازدید 220
3
دکتر پاک فطرت در جمع اصحاب و نمازگزاران جمعه شهر زرقان: بیش از یک سال است که در گیر مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه خودمان هستیم. در ۶ ماه گذشته این جنگ همه جانبه در کشورمان شدت یافت و مشکلات موجود کشور و حتی این گرانیها و بی نظمیهای موجود بازارهم بخشی از دلایل ان به همین جنگ ترکیبی دشمن علیه مابرمیگردد اما با این وجود این همه تلاش دشمن به هر طریق نتوانستند موفق باشند و تازمانیکه همه ماپیرو رهبری انقلابمان باشیم هیچ کس و هیچ قدرتی نمیتواند به ما ضربه بزند.
ارسال توسط :
پ
پ
دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شریف شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در آیین عبادی،سیاسی جمعه زرقان و میز خدمت به گفتگوبا مردم و مدیران این شهرستان و بررسی مهمترین مسائل و مشکلات این شهرستان پرداخت.
وی درمسجد جامع زرقان محل برپایی نمازوحدت بخش جمعه که حجت الاسلام والمسلمین ربانی شیرازی، امام جمعه این شهر،دکتر خازن فرماندار شهرستان زرقان ، مهندس صانعی شهردار و دیگر مسئولان این شهرستان نیز حضور داشتند،با تبریک عید مبعث نورانی پیامبر اعظم، محمد بن عبداله (ص) اظهار داشت:زمانی که در عربستان صدر اسلام و در دوره جاهلیت اعراب بادیه نشین، دختران خود را زنده به گور میکردند و برای زن و دخترشان ارزشی قائل نمیشدند پیامبر اسلام،حضرت محمد (ص) از جانب پروردگار متعال به پیامبری مبعوث شد و هدفش این بود که انسانها را به کمال برساند و خود ایشان میفرماید:من برانگیخته شدم تا اخلاق نیکو رادر بین مردمان گسترش دهم.” انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق” ان شاالله که همه ما اخلاقمان پیامبر گونه شود همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله به مردم خود این همه احترام میگذارند و به مردم توجه ویژه دارند و وقتی که صحبت میکنند سخن از جذب حداکثری میگویند اما در مقابل کفر ودر برابر ابرقدرتها مثل امریکا وصهیونیستها قاطعانه ایستاده و شجاعانه سخن میگویند. ایشان همواره در برابر مردم فروتنانه از استقامت و مقاومت مردم مسلمان ایران سخن میگویند.
*هنوز هم درگیر مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه خودمان هستیم.
پاک فطرت گفت:بیش از یک سال است که در گیر مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه خودمان هستیم. در ۶ ماه گذشته این جنگ همه جانبه در کشورمان شدت یافت و مشکلات موجود کشور و حتی این گرانیها و بی نظمیهای موجود بازارهم بخشی از دلایل ان به همین جنگ ترکیبی دشمن علیه مابرمیگردد اما با این وجود این همه تلاش دشمن به هر طریق نتوانستند موفق باشند و تازمانیکه همه ماپیرو رهبری انقلابمان باشیم هیچ کس و هیچ قدرتی نمیتواند به ما ضربه بزند. از یکی دو سال پیش تاکنون تیم مذاکره کننده ۱+۵ و طرفهای انها به ما فشار اورده و پیام میدادند که در مذاکرات هسته ای شما با غرب کوتاه بیایید.آنها از ما میخواستند تا دانشمندان هسته ایمان رابه انها معرفی یا فعالیتهای هسته ای و موشکی امان را تعطیل و یا محدود کنیم. در این زمان مجلس واردشد طرحی را با کمک خود دولت تهیه کرد و پروتکل الحاقی به مذاکرات تیم مذاکره کننده کشورمان تصویب کرد و خط قرمزی برای مذاکرات هسته ای ما با انها تعیین کرد که ما بر اصول خود و منافعمان در انرژی هسته ای و تکنولوژی نظامی به هیچ وجه کوتاه نمی آییم.
وی افزود:فشارهای وارده بردولت و تیم مذاکره کننده ایرانی زیاد بود و دولت در این هنگام قانون مصوب مجلس درباره دفاع از انرژی هسته ای و تکنولوژیهای دفاعی ونظامی را روی میز مذاکره میگذاشتند و میگفتند از این چهار چوبهای قانونی کشورمان نمیتوانیم عدول کنیم و خط قرمز ما فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و هست.به همین دلیل وقتی امریکا از این مسائل ناامید شد گزینه ای از ان همه گزینه های اعلام کرده خود را که مرتب میگفت گزینه هایمان روی میز است را رو کرد و آن گزینه همان گزینه جنگ ترکیبی بودکه متشکل ازجنگ نظامی همه دشمنان وضد انقلاب داخلی و خارجی بود که انها را تقویت و تجهیز و ساماندهی کرده بودند تا در کشور ما به هردلیل و به هربهانه ای جنگ داخلی راه بیندازند.
*بسیج و سپاه و ارتش،هوشمندانه عوامل اغتشاشگر را شناسایی کرده و سرجایشان نشاند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: انها چند برابرعملیات مرصاد برای جنگ ترکیبیشان در ایران وقت و انرژی و امکانات گذاشته بودند.نیروهای امنیتی ایران مثل بسیج وسپاه و ارتش هوشمندانه این عوامل اغتشاشگر غربی و صهیونیستی داخلی و خارجی را شناسایی کرده و هشدار دادند و به مقابله جدی با هرگونه تحرکات انها پرداختند و انها باورشان نمییشد که ایران اینگونه از خاک خودش با سلاحهایی که به دست فرزندان خودش ساخته حتی با موشکهای نقطه زن، اهداف گروهکها راچنان در هم بکوبد که دیگر جرات انجام عملیاتی در ایران نکنندیا قصد تعرضی نداشته باشند.
شهردار اسبق شیراز و نماینده فعلی مجلس یازدهم بیان داشت: قراربود اتفاقات مهمی علیه ایران  در چند ماه اخیر بیفتد امادشمنان با این جنگ نظامی و تبلیغاتیشان که خیلی گسترده و فراگیر بود با ان همه رسانه، تلوزیون ورادیوها و سایتها و شبکه ها و نشریات متعددشان در تمام دنیاعلیه ایران هجمه وسیع تبلیغاتی به راه انداخته بودند، بازهم نتوانستند راه به جایی ببرند و به لطف و مدد الهی بازهم شکست سخت و مفتضحانه ای خوردند. انها هروز به هر بهانه ای دروغ سازی و کشته سازی کردند تا اثبات کنند جمهوری اسلامی ضد حقوق بشر است اما به هما ماثابت شد که ایران قربانی تروریسم و خود از اول مظلومان عالم در همین مشکلات بوجود امدا ازسوی مدعیان دروغین حقوق بشر غربی است.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس همچنین تصریح کرد: انقلاب  اسلامی بادرایت و هوشیاری مقام معظم رهبری ومجاهدتهای رزمندگان و خانواده های معظم شهدا و همه مردم به دشمنان نشان داد که با به خیابان امدنها و اغتشاشات و برهم زدن نظم و امنیت ملی مانمیتوانند کاری به پیش ببرند.تبلیغات وحشتناک دشمن در رسانه هایشان رادیدید اماحضور پرشور و حماسی مردم در راهپیماییهاراهم دیدید و متوجه شدید که با تبلیغات مسموم انها نمیتوانند ضربه ای به انقلاب و خدشه و خللی در اراده مردم ما بوجود آورند.
*با این همه فشارهای مختلف به ما، هرکشوری جزایران بود نمیتوانست دوام آورد.
پاک فطرت همچنین گفت:در کنار این همه مصیبتی که برای کشور ما بوجود آوردند جنگ‌ ترکیبی را به ماتحمیل کردند.جنگی که تحریمها و جنگ اقتصادی فرهنگی و…را در خودش در برداشت و اگر هر کشوری به جای ایران بود دوام نمی اورد اما ایران قوی طوری پیش میرودکه بدون فروش نفت هم میتواند روی پای خود بایستد. متاسفانه بیش از ۵۰ درصد گندم و نهاده های دامی مااز اوکراین وارد میشد وجنگ اوکراین و روسیه که شروع شد اوکراین فروش این محصولات را حداقل سه برابر گرانتر و به سختی این اقلام را صادرکردو امروز اگر این جنگ ادامه پیداکند دیگر امکان صادرات گندم برای وی وجود ندارد. وی یاد آورشد:تا قبل از این مجلس و این دولت ما،سالانه ۷ میلیون تن گندم وارد میکردیم و فقط عده محدودی این مطلب رامیدانستند.اگر تاریخ را بخوانیم در دورانهای گذشته و پادشاهی با یک اتفاق کوچک مثل نبود ارد و گندم چنان قحطی می امد که تعداد زیادی از ایرانیها از بین رفتند اما امروز ایران تا انجاکه میتواند درصدد است به خود کفایی برسد و گندم کمتری از جاهای دیگر به کشور وارد کنداماباز نیازمند واردکردن این محصول استراتژیک هستیم و بسیاری کشور ها که از جمله صادر کنندگان گندم بوده اند مثل هند هم اعلام کرده من دیگر گندمی صادر نخواهم کرد.
دکتر پاک فطرت اظهارداشت: ایران با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری کشور را هدایت و رهبری میکند و البته شما مردم ایران ،مردان و زنان بزرگی هستیدکه مقاومت کرده و خواهید کرد تا استقلال کامل کشور را به دست اورید و مطمانم که خون شهداپایمال نخواهد شد و ان اهداف عالی که امام بنایش را گذاشت محقق خواهد شد و تا زمانی که شما مردم در صحنه هستید ابرقدرتها ناامید خواهند شد اما یادتان باشد که انها همیشه منافق گونه در کشور ما بوده و هستند و بنادارند که کشور را از داخل به هم بریزند.امیدوارم به خونهای پاک شهدا همه ما وهمه شما در راه شهدا و پیرو مقام معظم رهبری بتوانیم ایران قوی را به اینده ها بسپاریم.
گفتنی است قبل و بعد از مراسم نماز جمعه زرقان دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شریف شیراز و زرقان  در مجلس و مشاورین و اعضای دفتر دکتر پاک فطرت با حضور در برنامه میز خدمت و در جمع نمازگزاران و اقشار مختلف،سوالات عموم و نامه های مراجعین مردمی به ایشان را پاسخگو بودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.