حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
دشمن در صدد  هجوم به سیستم آموزشی کشور است
14 اسفند 1401 - 8:41
شناسه : 953
بازدید 139
0
علیرضا پاک فطرت نماینده مجلس:

دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شریف شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در جمع مدیرکل،شورای معاونان،روسای ادارات و پرسنل اموزش و پرورش فارس پس از توضیحاتی مبسوط در زمینه بودجه ۱۴۰۲ و رتبه بندی معلمان و …در سخنانی با اشاره به مباحث روز جامعه اظهارداشت: یادمان باشد تحریم های بسیار وحشتناکی […]

ارسال توسط :
پ
پ
دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شریف شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در جمع مدیرکل،شورای معاونان،روسای ادارات و پرسنل اموزش و پرورش فارس پس از توضیحاتی مبسوط در زمینه بودجه ۱۴۰۲ و رتبه بندی معلمان و …در سخنانی با اشاره به مباحث روز جامعه اظهارداشت: یادمان باشد تحریم های بسیار وحشتناکی را دنیا از سالها پیش علیه ایران شروع کرده و دشمن هدفش این است که ایران از پای در آورده شود.
 پاک فطرت گفت:دشمنان از ما میخواهند شما مباحث هسته ای اتان را کنار بگذارید و تعطیل کنید، دانشمندان هسته ای اتان را به ما معرفی کرده یا زیرنظر ما باشند و در کنار آن صنعت موشکیتان را تعطیل کنید یا حق ندارید ماهواره به هوا بفرستید چون شما کشوری جهان سومی هستید اما وقتی مجلس پرتکل الحاقی و قانونی قوی آورد و خط قرمز برای دولت مشخص کرد که دولت هم حق نخواهد داشت و اجازه ندارد که فعالیتهای هسته ای و پژوهشی را متوقف کند،به سیستم آموزشی ما هجوم آورده و میخواهند سیستم آموزشی ما را از کار بیندازند.وی افزود:دشمن در صدد است نسل آینده را متوقف کند.بنابراین شما معلمان و کادر اداری آموزش و پرورش وظیفه ای سنگین بر عهده دارید. ما در حال عبور از یک پیچ سخت تاریخی هستیم. با یک یا علی دیگر از این مرحله و این بحرانها و تحریمها عبور می کنیم و با صبوری و حوصله می توان بر تمام مشکلات فائق آمد و اگر عاشق کشورمان هستیم می توان به نتایج رسید.
*نیاز ما به خارج باید متقابل و پایاپای باشد.زیر سلطه نخواهیم بود.
 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس بیان داشت: خارج از پرداختن به مباحث جناحی و گروهی به رهبری و شهداء و انقلاب اسلامی معتقد و پایبندم. باید کشوری مستقل باشیم و می توانیم استقلال داشته باشیم. ما نیاز به دنیا نیاز داریم و دنیا هم به ما نیاز دارد و اما این نیازها باید متقابل، پایاپای و برابر باشد نه اینکه زیر سلطه باشیم.در چهل و چند سال اخیر نگاه کنید،ببینیم چه بوده ایم و اکنون چه هستیم. زمانی وزیر خارجه کشوری مثل آمریکا تماس که می گرفت شخص اول مملکت ما به خود می لرزید، امروز به لطف الهی و برکت وجود رهبری و خون شهداء و ایثارگری ایثارگران تمام ابرقدرتها هم جمع شوند و بخواهند حرف اضافه ای به ایران بزنند ایران زیر بار نمی رود . به برکت خون شهداء و پشتکار جوانان، نیروهای تحصیل کرده و فهیم و با ایمان کشور مثل شما فرهنگیان ما راه خود را تا دستیابی به بالاترین مراحل ترقی و پیشرفت ادامه خواهیم داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.