حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
دولت بودجه مصوب مجلس را کنار گذاشته است
07 آذر 1401 - 5:02
شناسه : 566
بازدید 150
3
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد دولت بودجه‌ای که توسط مجلس مصوب شده را کنار گذاشته است.
ارسال توسط : منبع : مهر
پ
پ

دکتر علیرضا پاک فطرت در دیدار فعالین اقتصادی فارس و معاون اقتصادی رئیس جمهور بیان کرد: وزارتخانه‌ها روز به روز حجیم‌تر شده و هر روز بخش نامه‌های مختلفی برای استان‌های ارسال می‌کنید.

وی افزود: فشار زیادی بر مدیران کشوری وجود داشته و باید این اختیار در استان‌ها تفیض شود تا استان‌های پهناوری نظیر فارس برای خودشان تصمیم گیری کنند.

او ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال تدوین برنامه هفتم است ولی آمارهای دقیقی در کشور وجود ندارد و بر همین اساس در حال برنامه سازی هستیم لازم به ذکر است که خیلی از آمارها هنوز در اختیار سیاست گذاران نیست و باید با توجه به آمار باید نسبت به تصمیم گیری اقدام شود.

این نماینده مجلس افزود: به نظر می‌رسد دولت بودجه‌ای که توسط مجلس مصوب شد کنار گذاشته است این در حالی است که تاکنون هیچ بودجه عمرانی به فارس و شیراز داده نشده است.

وی عنوان کرد: در سفرهای استانی نسبت به توزیع اعتبار اقدام می‌کنند و سوال اساسی اینجاست که این اعتبارات از کجا حاصل شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.