حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
دولت و مجلس به کارگران نگاه متفاوت داشته باشند
09 شهریور 1402 - 19:23
شناسه : 1175
بازدید 159
4

📌 دولت و مجلس به کارگران نگاه متفاوت داشته باشند/ علیرضا پاکفطرت: آیین‌نامه‌ها و اصلاح قوانین حوزه کار به جای نگاه سیاسینیازمند نگاه تخصصی است 📍 علیرضا پاکفطرت، نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از اصلاح قوانین کار و کارگری حمایتخواهند کرد، اظهار داشت: فرهنگ کار و تلاش در […]

ارسال توسط :
پ
پ

📌 دولت و مجلس به کارگران نگاه متفاوت داشته باشند/ علیرضا پاکفطرت: آیین‌نامه‌ها و اصلاح قوانین حوزه کار به جای نگاه سیاسینیازمند نگاه تخصصی است

📍 علیرضا پاکفطرت، نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از اصلاح قوانین کار و کارگری حمایتخواهند کرد، اظهار داشت: فرهنگ کار و تلاش در کشور ضعیف است و مقصر سیاست‌گذاری‌های غلط دولت در حوزه کار و اشتغالکشور است. باید کشور را به درستی اداره کنیم. حقوق بازنشستگان باید متناسب با حقوق شاغلین باشد و مصوبه مجلس در ارتباط باهمسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها با شاغلین توسط دولت باید اجرایی شود.

دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده اول مردم شیراز و زرقان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نشست با راستگو رییس واعضای هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان شیراز تاکید کرد:

💥 علیرضا پاک فطرت ضمن تشکر از تلاشهای انجام شده در کانون کارگران بازنشسته شیراز در جهت پیگیری امور بازنشستگان وبهبود وضعیت رفاه و معیشت این قشر شریف بر پیگیری جدی خود و نمایندگان مجلس در زمینه ترمیم حقوق بازنشستگان و توجه بهسلامت و بیمه و رفاه آنان تاکید کرد.

🔹 در جلسه یاد شده نمایندگانی از کانونهای کارگران بازنشسته تامین اجتماعی به بیان مشکلات پیش رو پرداخته و همراهینمایندگان مجلس در پیگیری امورشان را تقاضا نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.