حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
مسئولان قدر این مردم ولایی و انقلابی را بیشتر از قبل بدانند.
23 بهمن 1401 - 5:36
شناسه : 889
بازدید 351
5
نماینده اول مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان داشت:

دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی که همچون سنوات قبل در راهپیمایی وحدت بخش روز ۲۲بهمن حضور یافته بود،امسال نیز در این مراسم ملی حاضر و پاسخگوی تعدادی از پرسشهای خبرنگاران و اصحاب رسانه بود. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان عظمت حضور […]

ارسال توسط :
پ
پ
دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی که همچون سنوات قبل در راهپیمایی وحدت بخش روز ۲۲بهمن حضور یافته بود،امسال نیز در این مراسم ملی حاضر و پاسخگوی تعدادی از پرسشهای خبرنگاران و اصحاب رسانه بود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان عظمت حضور مردم و رود خروشان و همیشه جاری آحاد امت اسلامی در مناسبتهای ملی و از جمله راهپیماییهای مختلف سالهای گذشته اظهار داشت:امسال هم همه جهان و رسانه های شرق و غرب شاهد حضور انبوه جمعیت  مردمی بود که به عشق امام و ارادت به ساحت مقام معظم رهبری و پیمان دوباره با شهدای عزیزمان در راهپیمایی ۲۲بهمن حاضر شدند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و عوامل استکبار و ایادی مزدور او بزنند.
پاک فطرت افزود:به سهم خود به عنوان نماینده این مردم شریف و عزیز از عموم مردم بزرگوار شیراز که از اقشار و اصناف گوناگون در این تجمع عظیم مردمی و راهپیمایی بزرگ روز پیروزی انقلاب اسلامی حاضر شده و ابراز وفاداری به ارزشهای انسانی و اخلاقی و انقلابی نمودند تشکر و قدر دانی مینمایم.
وی بیان داشت:با کار و تلاش شبانه روزی و  جهاد تبیین باید دستاوردهای گوناگون انقلابمان را برای نسلهای امروز و فردا بازگو کرد و مردم را نباید از اینده کشور و نظام اسلامی ناامید کرد.قطعا هر کس که از ارمان امام و رهبری و شهدا و این مردم دور شد به کشور و به انقلاب ما خیانت کرده و خودداو هم اسیب جدی میبیند و ضرر میکند. امیدوارم روز به روز شاهد سربلندی و عزت و عظمت وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و مسلمانان جهان دربرابر امریکای خبیث و زورگو،اسرائیل اشغالگر و کودک کش و سران فریب خورده آل سعود و…باشیم.
گفتنی است آقایان دکتر فرزاد رییس زاده و محمدرضا نجیمی گشتاسب دو تن از مشاوران دکتر پاک فطرت وی را در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همراهی نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.