حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱ مرداد , ۱۴۰۳ Monday, 22 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
وزارت آموزش و پرورش هم مهم و هم مظلوم است
31 اردیبهشت 1402 - 17:53
شناسه : 1072
بازدید 55
1

دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شریف شهرستانهای شیراز وزرقان وعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درجلسه با مدیر و شورای معاونان آموزش و پرورش ناحیه یک با نمایندگان مدیران مدارس دولتی و غیردولتی این ناحیه گفتگو کرد. پاک فطرت در سخنانی با تشکر و قدردانی از فعالیتهای معلمان مدارس و کادر اداری […]

ارسال توسط :
پ
پ

دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شریف شهرستانهای شیراز وزرقان وعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درجلسه با مدیر و شورای معاونان آموزش و پرورش ناحیه یک با نمایندگان مدیران مدارس دولتی و غیردولتی این ناحیه گفتگو کرد.

پاک فطرت در سخنانی با تشکر و قدردانی از فعالیتهای معلمان مدارس و کادر اداری این ناحیه، وزارت آموزش و پرورش را وزارتخانه ایهم مهم و کلیدی و هم مظلوم خوانده و اظهار داشت: آموزش و پرورش باید اصل و اساس یک جامعه باشد زیرا کارخانه انسانسازیاست.از دیدگاه اینجانب معلمان از پدران و مادران به دانش اموزان نزدیکترند.وی با اشاره به رتبه بندی معلمان در سال گذشته گفت: رتبهبندی معلمان کاربزرگ دولت و مجلس بود،روال رتبه بندی باید عوض شود و این همه افراد از معلمان را رتبه بندی کردن مسلما درصدخطایی هم دارد.عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت:مجلس پای کار معلمان ایستاده و ازحق انان دفاع خواهد کرد و بنای ما بر این است که دررتبه بندی معلمان بویژه با سابقه های آموزش و پرورش حقیراز انان ضایع نگردد. متاسفانه جایگاه معلمان فداکار که برای نجات جان دانش اموزانشان جان خود را به خطر انداخته و فداکاریها مینمایند در طرح رتبهبندی معلمان دیده نشده است.پاک فطرت افزود: بسیاری از مسائل مطرح شده در این جلسه وسایر جلسات معلمان مربوط به قوانینداخلی و بخشنامه های صادره از سوی اموزش و پرورش است و ارتباط چندانی با مجلس پیدا نمیکند چرا که کار مجلس قانونگذاری ونظارت بر اجرای قوانین است و امور مربوط به شما را در اجرا و عمل باید خود اموزش و پرورش حل و فصل نماید.شهردار اسبقکلانشهر شیراز خاطرنشان کرد: در بیشتر مدارس پیشرفته دنیا خصوصا در ژاپن و فنلاند دانش اموزان درس زندگی فرا میگیرند وبزرگترین و مجهز ترین اماکن شهریشان رابه مدارس اختصاص داده اند هرچند که با مشکل شدید زمین در شهرهایشان روبروهستند.نماینده ناظر بر مدارس و مراکز غیر دولتی کشور همچنین تاکید کرد:مدارس غیردولتی میباید برابر قوانین مکان یابی در شهرهاایجاد و احداث گردند و قانونهای این مدارس نیازمند بازنگری واصلاح است.مدارس دولتی باتوجه به میزان مبلغ دریافتی از مردم بایدحقوق بهتری به معلمانشان بدهند تاانگیزه بهتری برای خدمت داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.