حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
وظیفه همه است که در جهت تقویت روحیه شادی و نشاط بکوشیم
23 بهمن 1401 - 4:55
شناسه : 880
بازدید 167
3
دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی

دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی،با تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه کسانی که در راستای تقویت و توسعه ورزش نوجوانان و جوانان تلاش مینمایند اظهار داشت: وظیفه همه است که در جهت تقویت روحیه شادی و نشاط بکوشیم و قدر مربیان پرتلاش و زحمتکش خود را […]

ارسال توسط :
پ
پ

دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی،با تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه کسانی که در راستای تقویت و توسعه ورزش نوجوانان و جوانان تلاش مینمایند اظهار داشت: وظیفه همه است که در جهت تقویت روحیه شادی و نشاط بکوشیم و قدر مربیان پرتلاش و زحمتکش خود را بدانیم.
وی با تبریک مناسبتهای مهم بهمن ماه گفت:خوشحالم از اینکه در جمع نوجوانان و جوانانی مثل شماها هستم ،در طول دوران دفاع مقدس کسانی به جبهه های جنگ رفتند و از آب و خاک کشور ایران دفاع کردند و آنها نوجوانان و جوانانی مثل شما بودند.شماها مردان آینده و سازندگان کشور عزیز ایران خواهید بود تا انشاالله کشورتان را بسازید و بعنوان یک کشور بزرگ اسلامی و یک کشور قوی به آیندگان تحویل دهید.
مجموعه مربیان برای شما در عر صه ورزش زحمت می کشند مثل جناب مستوری تلاش دارند تا جایگاه ورزش شیراز و استان فارس را به جایی که حق آن است برسانند.
*ورزش فارس باید به جایگاه واقعی و اصلی آن برسد.
 پاک فطرت افزود:بنده به عنوان نماینده شما در مجلس شورای اسلامی تلاش میکنم تا ورزش استان فارس را در جایگاه اصلی خودش برسانیم تا بتوانید این مشکلاتی که در جامعه شهری وجود دارد را کاهش بدهید. متاسفانه امروز آسیبهای اجتماعی در جامعه ما بویژه در جامعه شهری فراوان شده و میباید توسط شما عزیزان و نوجوانان و جوانان با تلاش ورزشی و فرهنگی این آسیبها کاهش یابد.هر میزان هزینه کرد در ورزش چندین برابرش باعث کاهش معضلات و آسیبهای اجتماعی میگردد.
 شهردار اسبق شیراز و نماینده فعلی مردم در مجلس بیان داشت: متاسفانه استکبار جهانی سعی دارد تا به طرق مختلف با توزیع مواد مخدر و به هر طریقی که بتواند به جوانان ضربه بزند تبلیغات لازم می کند اما خود شما تلاش می کنید تا با تلاش مربیانتان حجم این آسیب ها را کم کرده و تلاشهای دشمن برای از بین بردن توان و انرژی فرزندانمان را خنثی کنیم.امیدورام در کارتان و در ورزش هایتان همیشه موفق باشید و پیوسته شاد و پرانرژی باشید.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد:بیشتر قهرمانان ورزشی و مدال آوران ما در زمینه های مختلف حتی شهدا، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان دوران جنگ و بعد از آن هم از همین محلات پایین شهر و محروم جامعه بوده و هستند.انشاالله تلاش میکنم تا در مجلس یا جاهای دیگر کمک و بودجه ای برای توسعه ورزش شیراز و استان فارس تامین شود.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از ورزشکاران راگبی تجلیل بعمل آمد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.