حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
پیام تبریک دکترعلیرضاپاک فطرت بمناسبت عید سعید قربان
07 تیر 1402 - 20:25
شناسه : 1130
بازدید 202
2

🔸دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده‌ مردم شریف شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پیامی به شرح ذیل عیدقربان را تبریک گفت. 🌷 بسم الله الرحمن الرحیم عید قربان که از اعیاد بزرگ مسلمین و از ایام متبرک به نور الهی در دین مبین اسلام و در بین مسلمانان عالم است را بعموم […]

ارسال توسط :
پ
پ

🔸دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده‌ مردم شریف شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پیامی به شرح ذیل عیدقربان را تبریک گفت.

🌷 بسم الله الرحمن الرحیم

عید قربان که از اعیاد بزرگ مسلمین و از ایام متبرک به نور الهی در دین مبین اسلام و در بین مسلمانان عالم است را بعموم مسلمانانجهان بویژه به ساحت امام عصر(عج) و نایب بر حق او امام خامنه ای(مدظله) و مردم شریف و مومن ایران ،خصوصا به حجاج صحرایعرفات و زائرین بیت الله الحرام تبریک و شادباش عرض مینمایم.”عید قربانیادگار ماندگار حضرت ابراهیم خلیل (ع)،عیدبندگی وهنگامه رهایى از هر آنکس و هر چیزی غیر خدا و روز نمایش عبودیت و قربانی کردن نفس سرکش و کرنش به پیشگاه ذات لایزالالهیست.

🟣 ازخداوندبزرگ سعادت وسلامتی  همگان را در دنیا و رستگاری و عاقبت بخیری عموم مسلمانان را در آخرت مسالت مینمایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.