حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
پیام دکتر علیرضا پاک فطرت بمناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)
20 اسفند 1401 - 4:19
شناسه : 982
بازدید 253
4
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

دکترعلیرضا پاک فطرت نماینده اول مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس با صدور پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان(ع) را تبریک گفت.متن پیام وی به این شرح است. بسم اله الرحمن الرحیم سربازان گمنام امام زمان موجب سربلندی مردم ایرانند. “مقام معظم رهبری مدظله” هفته نکوداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)را بعموم پرسنل بی […]

ارسال توسط :
پ
پ
دکترعلیرضا پاک فطرت نماینده اول مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس با صدور پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان(ع) را تبریک گفت.متن پیام وی به این شرح است.
بسم اله الرحمن الرحیم
سربازان گمنام امام زمان موجب سربلندی مردم ایرانند. “مقام معظم رهبری مدظله”
هفته نکوداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)را بعموم پرسنل بی ادعای وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، سایر نیروهای حفاظتی و امنیتی کشور، اعضای شورای تامین استان و نیروهای خدوم و پرتلاش اداره کل اطلاعات استان فارس تبریک و تهنیت عرض مینمایم.وجود ارزشمند این عزیزان در صیانت و حراست از دستاورد های انقلابی و نقش برآب نمودن توطئه ها و مکر و حیله دشمنان و بدخواهان ملت ایران برکسی پوشیده نیست.گمنامان بی نام ونشانی که با تبعیت از امام و رهبری و تحت عنایات و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج)با اتکال به پروردگار متعال به نحو شبانه روزی در جهت تامین امنیت مردم و کشور در حال تلاشند و در این مسیر شهدای عزیزی راتقدیم وطن عزیز نموده اند.ازدرگاه الهی توفیقات روزافزون مدیران و پرسنل اطلاعات و امنیت کشور،همکاران و همراهان ایشان در تشکیلات نظامی و انتظامی و پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی و مقابله با استکبار جهانی و سرویسهای جاسوسی دنیا خواهانم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.