حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 158 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 1×
پیام دکتر پاک فطرت بمناسبت روز “مجلس”
09 آذر 1401 - 18:09
شناسه : 649
بازدید 135
1
پیام دکتر پاک فطرت بمناسبت روز "مجلس" دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، مناسبت دهم آذرماه"روز مجلس" را به عموم مردم ایران تبریک گفت
ارسال توسط :
پ
پ
پیام دکتر پاک فطرت بمناسبت روز “مجلس”
دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، مناسبت دهم آذرماه”روز مجلس” را به عموم مردم ایران تبریک گفت. متن پیام وی  به این شرح است:
سالروزشهادت آیت الله شهید”سید حسن مدرس”نماینده شجاع، با بصیرت و شاخص در مبارزه با استبداد رضاخانی را گرامی داشته و روز مجلس را که بمناسبت شهادت آن عالم وارسته نامگذاری شده به عموم مردم ایران و همکارانم، نمایندگان ادوار و کارکنان مجلس در مرکز و دفاتر استانی و شهرستانی مجلس شورای اسلامی تبریک عرض مینمایم.
مجلس در ایران نهادی برآمده از اراده دل ملت و نماد مردم‍سالاری دینی در جامعه اسلامی و انقلابی است.امام امت(ره)مجلس را «خانه واقعی ملت» و”در راس امور” نام نهاده اند و نمایندگان را”عصاره فضایل ملت” عنوان نموده اند. بعنوان خادم شما مردم شریف ایران در پارلمان ملی، معتقدم مجلس باید نمود عینی تصمیم گیری به نفع مردم و کشور و تجسم واقعی قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین مصوب باشد.دفاع جانانه از حقوق مردم و تصمیم گیری به موقع در خصوص مهمترین مسائل کشور و ابلاغ آن تصمیمات به قوا و سایر ارکان حاکمیت از وظایف مجلس بعنوان خانه امید ملت و پناهگاه مردم است. مجلس  انقلابی در این دوره از فعالیت نمایندگان خود،به پشتوانه آرای شما مردم و حمایتهای مقام معظم رهبری مدظله خدمات قابل توجهی به کشور داشته و در راستای تصویب و اصلاح قوانینی که مدافع ارزشهای ملی و نافی منافع بیگانگان باشد انجام داده است.
 امیدوارم در پایان این دوره بتواند کارنامه قابل قبولی از عملکرد خود را تقدیم شما مردم  عزیز ایران ارائه نماید.انشاالله.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.